De twee Belgische passagiers van het cruiseschip Hondius hebben negatief getest op het hantavirus. Ze vertonen ook geen symptomen. Dat meldt de FOD Volksgezondheid dinsdagavond. Beide personen zijn ondertussen naar huis teruggekeerd, waar ze een quarantaineperiode van zes weken...
U wenst verder te lezen ?
Toegang tot de volledige artikels is gereserveerd voor professionele zorgverleners.
Indien u een professionele zorgverlener bent, dient u zich aan te melden of u gratis te registreren om volledige toegang te krijgen tot deze inhoud.
Bent u journalist of wenst u ons te informeren, schrijf ons dan op redactie@rmnet.be.